שאלות ותשובות בנושא eSIM לחו"ל
דף הבית » מידע ותמיכה » שאלות ותשובות בנושא eSIM לחו"ל
ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות בנושא eSIM לחו"ל
מה זה eSIM?
סים מוטמע (Embedded SIM) הוא הדור החדש והוירטואלי של כרטיסי הסים בסלולרי, הטאבלטים והשעונים החכמים. לצד תכונותיו הרגילות, מגיע ה-eSIM לראשונה גם עם יתרונות חדשניים כאשר בראשם האפשרות להתחבר לתוכניות גלישה מוזלות לחו"ל, ללא חיובים גבוהים וללא החלפה לסים מקומי.
איך פועלות חבילות eSIM לחו"ל?
בשל היכולת של הסים המוטמע "לתקשר" אוטומטית עם ספקיות סלולר בכל העולם מבלי לעבור קודם אצל מפעילת הסלולר הרגילה, חבילות ה-esim מופעלות על ידי הצטרפות לתוכנית הרצויה וסריקת קוד QR לטעינת החבילה למכשיר. בסיום תהליך ההתקנה ניתן יהיה לגלוש באינטרנט המקומי.
אילו תוכניות גלישה קיימות ב-eSIM?
באתר שלנו תוכלו ליהנות ממאות חבילות במחירים אטרקטיביים, המחולקות באופן הבא:
- חבילות מבוססות יעד – בחירת חבילה מתאימה ליעד הנסיעה
- חבילות eSIM אזורי – חבילות ייעודיות למיקום גיאוגרפי רחב הכולל מספר מדינות
- חבילות eSIM גלובלי – חבילות עם מעל 100 יעדים בפריסה עולמית
כל החבילות שלנו מתחילות מנפח של 1GB למשך 7 ימים וממחיר של 4.20$ בלבד.
מה מיוחד בחבילות eSIM לחו"ל של Myesim?
למרות שישנם לא מעט ספקי eSIM עם תוכניות גלישה לחו"ל, אנחנו נחשבים לאחת החברות בעלות המחיר התחרותי ביותר בשוק. בנוסף, אנו משקיעים ביצירת תהליך רכישה והפעלה פשוט ונוח, ברור ומסודר דרך המייל. בכך אנו מגשימים עבור כלל לקוחותינו את האפשרות ליהנות מאינטרנט זמין כמשאב בסיסי במעל 200 יעדים בעולם, עם חיבור בזמן הקצר ביותר שניתן.
באילו מדינות קיימת חבילת גלישה?
באתר Myesim תמצאו מאות חבילות שנתפרו במיוחד עבור יותר מ-200 יעדים שונים בכל רחבי העולם. הדבר הופך אותנו לשירות האיסים הישראלי הרחב והמקיף ביותר ומאפשר לכם לגלוש ביעדים הכי פופולריים כמו קפריסין או איטליה ועד למרוחקים ומפתיעים מאוד כמו מדינות המפרץ הערבי, איי סיישל, קנדה, ניו זילנד ועוד.
האם קיים eSIM לחו"ל גם לפנים ישראל ולמדינות סמוכות?
נשמח להציע לכם חבילת גלישה סופר משתלמת לארץ, שתתאים הן לישראליים בעלי מכשיר תומך eSIM והן לתיירים שמגיעים הנה לטיול או לביקור. בנוסף קיימת אצלנו חבילת גלישה למצרים וירדן. לא נוכל לספק לכם חבילת גלישה למדינות שאין מהן הסכם התקשרות כתוצאה מהחשבתן עוינות כמו סוריה או לבנון.
איך בודקים תמיכה ב-eSIM?
אפשר לבדוק האם יש לכם מכשיר תומך באחת משלוש דרכים:
- ניווט בהגדרות המכשיר לתפריט הסים וחיפוש אפשרות של הוספת eSIM/ הוספת חבילת גלישה לחו"ל.
- בדיקת רשימת המכשירים התומכים שמופיעה באתר שלנו.
- בדיקת מפרט הדגם באתר היצרן או פנייה בנושא למפעיל הסלולרי.
איך מפעילים את חבילת הגלישה בחו"ל?
עם הגעתכם ליעד, עמדו במקום עם אינטרנט יציב. נווטו בהגדרות להוספת eSIM וסרקו את קוד ה-QR שקיבלתם מראש למייל. ההתקנה תימשך מספר דקות ובסיומה תתבקשו לתת שם לחבילה ולהגדיר אותה כראשית או משנית. לאחר מכן, כבו את הסים הישראלי והפעילו את נדידת הנתונים.
למי פונים במקרה של תקלה או בעיה?
אם הסתבכתם או חוויתם תקלה כלשהי, תוכלו לפנות בכל עת לשירות הלקוחות שלנו. אנו זמינים לפניותיכם בטלפון, בווצאפ ובמייל ודואגים למענה מהיר ולפתרון איכותי בכל שאלה או בעיה.
האם בסיום החבילה יחולו חיובים נוספים?
חבילת הגלישה מתחילה מרגע החיבור הראשוני לאינטרנט בחו"ל ועד לסיום נפח הגלישה. בניצול מלא של היתרה, הגלישה פשוט תיעצר ותוכלו להטעין חבילה חדשה. שיטה זו מונעת מכם לחרוג מהחבילה ולספוג חיובים גבוהים ומפתיעים בחשבונית, כך שאתם משלמים מחיר קבוע וידוע מראש ללא שום שינוי.
רכשתי חבילת eSIM ולא הצלחתי להפעיל אותה. מה לעשות?
- וודאו שביצעתם את העדכון האחרון של מערכת ההפעלה
- בדקו שהמכשיר לא נעול לספק (עברו למדריך שלנו למשתמשי אייפון כדי לבצע בדיקה)
- בדקו שסרקתם את הקוד הנכון. אם נתבקשתם להזין EID, בדקו שהספרות הוזנו כראוי
- בדקו שהגדרות המכשיר תואמות את הוראות ההפעלה מאיתנו
- פנו למוקד התמיכה שלנו כדי שנאתר את הבעיה ונפתור אותה
הבת שלי טסה לחו"ל ואני רוצה לרכוש עבורה חבילת eSIM. מה עליי לעשות?
תהליך הרכישה של כל חבילה באתר שלנו זהה לכולם, כך שאין זה משנה עבור מי נרכשת החבילה. את קוד ה-QR לסריקה ולטעינת החבילה אנו שולחים למייל שעמו בוצע תהליך הרכישה, כך שניתן להזין את כתובת המייל של הנוסע/ת או פשוט למסור לו/לה את הקוד לאחר קבלתו.
איבדתי את קוד QR. איך מקבלים חדש?
את הקוד אנו שולחים למייל בצירוף הוראות לחיבור החבילה. אם הוא לא מופיע בתיבת הדואר הנכנס, כדאי לחפש אותו בלשוניות נוספות כמו ספאם, אשפה וקידומי מכירות. אם המייל עדיין לא נמצא, תוכלו לפנות אלינו כדי שנשלח לכם קוד חדש.
איך אדע כמה יתרה נשארה בחבילת הגלישה שלי?
אפשר להתעדכן ביתרת החבילה בכל שלב דרך האזור האישי שלכם באתר Myesim. אנו נקפיד להתריע בהודעת SMS לפני סיום נפח הגלישה.
האם אפשר לחדש את החבילה בסיום?
אם נפח הגלישה הגיע למיצוי מלא, תוכלו להטעין חבילה חדשה דרך האזור האישי או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו.
האם חבילת האיסים כוללת שיחות והודעות רגילות?
לא. אבל תוכלו להשתמש בה כדי לשוחח דרך הווצאפ, זום, פייס טיים, גוגל מיט וכל פלטפורמה אפשרית אחרת שמבוססת על רשת אינטרנטית.